TALLER D'OCUPACIÓ T´AVALEM VAIXELL DE SAL. Procés selecció personal directiu, docent i alumnat

16.04.2024
T´AVALEM BARCO DE SAL

El projecte de “ TALLER D'OCUPACIÓ” VIDIS DE LA MATA VAIXELL DE SAL ” que presenta l'Ajuntament de Torrevella proposa una acció formativa que té la cultura com a eix dinamitzador de la lluita contra la discriminació i comptarà amb la implantació de dos certificats de professionalitat .

  • Operacions auxiliars de serveis administratius i generals (ADGG0408).
  • Activitats administratives en relació amb el client (ADGG0208).

Aquests programes es configuren com a programes mixtos d'ocupació i formació, que promoguts principalment per entitats locals tenen com a objectiu incrementar l'ocupabilitat de persones aturades o amb ocupació precària registrades als serveis públics d'ocupació com a demandants d'ocupació, amb la finalitat de facilitar-ne la inserció. laboral, combinant la formació amb l'ocupació, mitjançant la realització d'accions formatives en alternança amb la realització d'obres o la prestació de serveis d'utilitat pública o interès social, i es prevalen aquells projectes de caràcter innovador tenint en compte la seva incidència en nous jaciments d'ocupació. .

Les accions del programa són susceptibles de ser cofinançades pel Fons Social Europeu.

La participació es formalitzarà a través de SEU ELECTRÒNICA de l'Ajuntament de Torrevella mitjançant tràmit específic . Es prega als interessats llegir detingudament les bases per determinar els annexos i una altra documentació que s'hagi d'acompanyar amb la instància.

El termini de presentació de les sol·licituds per a la selecció de personal directiu i docent s'anunciarà properament.

Actes personal directiu, docent i alumnat-treballador

  • Instrucció LABORA Servef. Personal directiu i docent. TALLERS D'OCUPACIÓ.
  • Instrucció LABORA Servef. Alumnat-treballador. Programa mixt d'ocupació-formació garantia juvenil.

Documentació selecció personal directiu i docent:

  • Annex II. Model de sol·licitud.
  • Annex III. Currículum Vitae.