Celebrades les meses de funcionaris i de negociació de l'Ajuntament de Torrevella

La regidora de Personal ha destacat que l'Ajuntament segueix reforçant la plantilla en àrees tan importants i necessitades com la Policia Local i Benestar Social, alhora que es va augmentant a altres departaments on es van cobrint les necessitats que es van sol·licitant
01.08.2023
funcionarios

La regidora de Personal de l'Ajuntament de Torrevella, María José Ruiz, informa que divendres passat, 28 de juliol, es va constituir per primera vegada en aquest Ajuntament la Mesa de Funcionaris, formada pels sindicats que han obtingut representació a les passades eleccions de març del 2023 i els nous membres de la corporació municipal.

L'objectiu d'aquesta taula és tractar aquelles qüestions que només afecten funcionaris de carrera, i presidit per l'alcalde de la ciutat, Eduardo Dolón, i acompanyat de la regidora de l'àrea, Maria José Ruiz, directora general de Recursos Humans, Rosana Henarejos , i José Antonio Arenas com a tècnic de l'àrea.

A la Mesa de Funcionaris es va aprovar el procés selectiu oposició lliure de 5 places de conserge Administració General, i es va adonar de la Borsa Ocupació Temporal de Conserges. A més, s'han aprovat algunes millores d'ocupació i processos selectius per a la promoció interna d'Administratius de l'Administració General.

A continuació, també al Saló de Plens de l'Ajuntament, va tenir lloc la Mesa General de Negociació, òrgan on estan representats tant els funcionaris com els laborals, per aprovar coses tan importants com:

1. Reglament regulador del complement de productivitat del personal al servei d'aquest Ajuntament . El complement esmentat està destinat a retribuir el grau d'interès, iniciativa o esforç amb què l'empleat exerceix la seva feina, d'acord amb uns criteris generals, comuns i objectius prèviament acordats per les dues parts.

2. Implantació del canal de denúncies de lAjuntament com a sistema intern dinformació . On qualsevol ciutadà, empleat públic o membre de la corporació municipal pot denunciar o alertar o posar en coneixement de l'Ajuntament accions o omissions que puguin ser constitutives d'infracció, incloses en aquest canal.

3. Modificació de la RPT per a la creació de les places següents:

- 4 Tècnics de l'Administració General (Departament d'ADL per a la gestió de subvencions, departament de Contractació i departament de Patrimoni i Assessoria Jurídica)

- 1 Conserge amb motiu de l'obertura del CEIP nº14 el proper curs.

- 1 arquitecte i 1 enginyer de camins, canals i ports per al departament d'Urbanisme.

- 1 Psicòleg per a l'Equip Específic d'Intervenció amb la Infància i l'Adolescència (EEIA)

- 1 Treballador social per al departament de Benestar Social.

- 1 Coordinador de Benestar Social d'acord amb l'obligatorietat de la funció a tots els equips de professionals de Serveis Socials d'atenció primària.

- 15 llocs d'agent de la Policia Local ateses les necessitats existents per garantir la prestació de les funcions.

- Creació dels llocs dÒrgan de Gestió tributària i titular de lòrgan especialitzat en resolució reclamacions econòmic administratives, com marca la legislació en municipis de gran població com és el cas de Torrevella.

María José Ruiz ha indicat que, com es pot observar, se segueix reforçant la plantilla en àrees tan importants i necessitades com la Policia Local i Benestar Social, alhora que es va augmentant en altres departaments on es van cobrint les necessitats que se'n van sol·licitant.

Finalment, la regidora de Personal ha destacat l'enorme tasca que han desenvolupat els membres del Comitè d'Empresa i la junta de personal en la redacció i l'aprovació per unanimitat del reglament de productivitat, així com l'àrea de personal d'aquest Ajuntament.