El Consell col·labora amb l'Ajuntament de Torrevella per potenciar les festes de rellevant interès turístic que se celebren al municipi

Turisme Comunitat Valenciana destina 40.000 euros mitjançant un conveni de màrqueting col·laboratiu
05.12.2023
Pacto_firma
La regidora de Festes, Rosario Martínez Chazarra, informa que el Consell ha autoritzat la subscripció d'un conveni de col·laboració entre Turisme Comunitat Valenciana i l'Ajuntament de Torrevella per potenciar les festes de rellevant interès turístic que se celebren a la ciutat.

D'aquesta manera, Turisme Comunitat Valenciana destina aquest any un total de 40.000 euros a l'Ajuntament de Torrevella per a la realització d'actuacions de màrqueting col·laboratiu amb l'objectiu de promocionar les festes de rellevant interès turístic de la localitat.

Així, l'Ajuntament es compromet a realitzar diferents actuacions per impulsar les festes declarades d'interès turístic al municipi, com la Setmana Santa, el Carnaval, o el Certamen Internacional d'Havaneres i Polifonia.

En concret, aquest any s'ha promocionat la Setmana Santa de Torrevella amb el disseny i la impressió de la programació, amb l'objectiu d'oferir la informació de les persones usuàries dels serveis d'informació turística, i de les xarxes socials, distribuint-se 2.000 unitats.

A més, el Carnaval a Madrid el mes de gener passat, a través d'una campanya de Street màrqueting consistent en el desenvolupament d'una desfilada d'unes 100 persones pertanyents a les comparses de carnaval als voltants de la Plaça de Callao de Madrid.

A més, s'ha promocionat el 69 Certamen Internacional d'Havaneres i Polifonia que es va celebrar el mes de juliol passat, amb l'edició d'un anunci promocional amb imatges audiovisuals que es van difondre a sis pantalles d'edificis de Madrid, així com a xarxes socials.

L'objectiu d'aquesta campanya ha estat, en primer lloc, donar a conèixer la internacionalitat del Certamen, i en segon lloc, potenciar la imatge de Torrevella com a destinació que conserva les seves tradicions, així com assolir un públic de mitjana edat.