
D'aquesta manera, Turisme Comunitat Valenciana destina aquest any un total de 40.000 euros a l'Ajuntament de Torrevella per a la realització d'actuacions de màrqueting col·laboratiu amb l'objectiu de promocionar les festes de rellevant interès turístic de la localitat.
Així, l'Ajuntament es compromet a realitzar diferents actuacions per impulsar les festes declarades d'interès turístic al municipi, com la Setmana Santa, el Carnaval, o el Certamen Internacional d'Havaneres i Polifonia.
En concret, aquest any s'ha promocionat la Setmana Santa de Torrevella amb el disseny i la impressió de la programació, amb l'objectiu d'oferir la informació de les persones usuàries dels serveis d'informació turística, i de les xarxes socials, distribuint-se 2.000 unitats.
A més, el Carnaval a Madrid el mes de gener passat, a través d'una campanya de Street màrqueting consistent en el desenvolupament d'una desfilada d'unes 100 persones pertanyents a les comparses de carnaval als voltants de la Plaça de Callao de Madrid.
A més, s'ha promocionat el 69 Certamen Internacional d'Havaneres i Polifonia que es va celebrar el mes de juliol passat, amb l'edició d'un anunci promocional amb imatges audiovisuals que es van difondre a sis pantalles d'edificis de Madrid, així com a xarxes socials.
L'objectiu d'aquesta campanya ha estat, en primer lloc, donar a conèixer la internacionalitat del Certamen, i en segon lloc, potenciar la imatge de Torrevella com a destinació que conserva les seves tradicions, així com assolir un públic de mitjana edat.