Ajuts_PIME DIGITAL_CAMBRA DE COMERÇ ALACANT

Logo Pyme Digital
Convocatòria 2025

Pime Digital és una iniciativa, adreçada a PIMES i autònoms, de l'àmbit d'actuació de la província d'Alacant, amb el suport econòmic del Fons Europeu de Desenvolupament Regional, la Diputació d'Alacant i la Cambra de Comerç d'Alacant.

Destinataris

Requisits:

  • Tenir una xifra de negoci mínima de 100.000 € a la darrera anualitat.
  • Estar donada d'alta al Cens de l'Impost d'Activitats Econòmiques a l'activitat objecte de subvenció abans de l'1 de gener de 2023.
  • Ser una petita i mitjana empreses , segons la definició de pime recollida a l'annex 1 del Reglament (UE) núm. 651/2014 de la Comissió, de 17 de juny de 2014.
  • Estar al corrent de les obligacions tributàries i davant de la Seguretat Social.
  • Complir la norma de minimis , segons el que disposa el Reglament UE Núm. única empresa no serà superior a 300.000 euros en els tres anys previs a aquesta concessió.
  • No trobar-se sotmesa a cap de les prohibicions a què fa referència l'article 13 de la Llei 38/2003.
  • No tenir la consideració d'empresa en crisi conforme al que disposa l'article 2, apartat 18, del Reglament (UE) núm. 651/2014
  • No podran ser beneficiàries de la Fase d'Implantació d'Ajudes les empreses que hagin resultat beneficiàries a la convocatòria Pime Digital 2024.

Exclusions:

  • Queden excloses daquesta convocatòria les comunitats de béns i les societats civils, així com les associacions, fundacions i, en general, les entitats sense ànim de lucre.
  • Així mateix, en queden excloses les persones en situació d'autoocupació que tinguin la consideració d'autònoms societaris o autònoms col·laboradors.
  • Independentment dels epígrafs de l'IAE en què estiguin donades d'alta, queden exceptuades aquelles empreses que operin als sectors de la pesca, l'aqüicultura, el carbó i la producció primària dels productes agrícoles que figuren a la llista de l'Annex I del TFUE.
  • No podran participar a la Fase I de Diagnòstic aquelles empreses que hagin realitzat aquest diagnòstic a l'anualitat anterior.
  • No podran ser beneficiàries de la Fase II d'Ajudes les empreses que hagin resultat beneficiàries a la convocatòria 2023 esmentada.

Com funciona:

El programa consta de 2 fases :

Anàlisi de necessitats (Fase I)

Aquesta fase inclou un sistema de diagnòstic assistit i personalitzat, es farà una anàlisi del nivell de digitalització de l'empresa, sobre 3 línies d'actuació:

    • Utilització de les TIC per a la millora de la competitivitat: eines de productivitat, CRM, ERP i Cloud Computing.
    • Comerç electrònic.
    • Màrqueting digital: SEO, SEM, analítica web, reputació en línia, aplicacions mòbils, email màrqueting.

Aquesta fase no suposa cap cost per a l'empresa.

Implantació (Fase II)

Després d'aquesta anàlisi, l'empresa beneficiària podrà desenvolupar, en col·laboració amb empreses especialitzades que elegeixi lliurement, la implantació dels projectes recomanats en la fase de diagnòstic. L'empresa pre finança la despesa en la seva totalitat de fins a 7.000 € més un 7% de costos indirectes, sent la intensitat de l'ajuda del 60% (rebria fins a 4.494 €). Addicionalment es farà un seguiment del pla per part del tutor cameral.

Termini de presentació:

  • Inici: 09/06/2025 a les 09:00 h
  • Tancament: 16/06/2025 a les 14:00 ho fins a esgotar fons

Descàrrega de documents

Més informació AQUI