Eduardo Navarrete, Isabel Gomila, la Terratrèmol d'Alcorcón, Ricky Merino i Melani Olivares es converteixen en ambaixadors d'aquesta experiència, que reivindica alguns dels enclavaments essencials a Torrevieja com el Parc Natural de les Llacunes de Torrevieja i La Mata o el Reial Club Nàutic de Torrevella, a més del comerç, un múscul essencial i carregat d'història.
Organitzat per Eduardo Navarrete i l'Ajuntament de Torrevieja, la ciutat es revesteix aquests dies de moda. Des d'una ruta pels punts insígnia d'aquests comerços, el dissabte 25 a partir de les 11.30, fins a la Gala del Comerç.
Emplaçada al cor de la ciutat, el carrer Fotògrafs Darblade es converteix en una passarel·la a l'aire lliure; la més llarga d'Espanya amb un recorregut de més de 300 metres sobre la qual artesania i moda lluiran dissenys de comerços de la ciutat a partir de les 20.00 hores del dissabte.
També desfilaran per aquesta original passarel·la les últimes creacions al bany d'Eduardo Navarrete a la seva col·lecció “Mercat Navarrete”, desfilada que posarà el colofó final a la gala, animada i ambientada per Eduardo Navarrete i les actuacions de Pepa Charro, (La Terratrèmol d'Alcorcón ) i del cantant Ricky Merino.
Òptica Llamussi, Riera, Pink Velvet, Òptica Chantal, Arena, Betún, Joieria Hernández, Nichi Seyjo, Galatea, Victòria Alarcón, Moda de Nata i Óptica Mar són els comerços que apujaran les seves creacions a la passarel·la més llarga d'Espanya.
El Torreweekend posarà el fermall final fent un shooting de moda amb els quimonos de la dissenyadora Isabel Gomila al Reial Club Nàutic de Torrevella, fent de la costa de la ciutat els seus velers l'escenari perfecte d'una producció de moda fotografiada pel prestigiós fotògraf Albert Mullor.