Encara es poden adquirir bons consum de la venda en línia d'aquesta sisena edició

09.12.2022
bonos
La regidora de Comerç i Hostaleria, Rosario Martínez, informa que ja s'han venut 400.000 euros en bons a través de la venda online, per la qual cosa queden al voltant de 100.000 euros per a aquelles persones que encara no l'hagin adquirit

La regidora de Comerç de l'Ajuntament de Torrevella, Rosario Martínez, informa que encara es poden adquirir bons de la venda en línia de la campanya actual del Bo Consum, que va començar dissabte passat, 3 de desembre.

Rosario Martínez ha indicat que ja s'han venut 400.000 euros en bons, per la qual cosa queden al voltant de 100.000 euros per a aquelles persones que encara no l'hagin adquirit.

L'edil de Comerç i Hostaleria ha recordat que hi ha una important novetat en les condicions de compra en línia d'aquesta sisena edició del bo consum, ja que l'usuari, en entrar a la pàgina de compra en línia, per a la identificació, la pròpia pàgina li deriva a la plataforma per verificar la identitat de forma electrònica. Per això cal que el comprador tingui signatura electrònica, DNI electrònic o clau electrònica.
El bo consum, iniciativa creada per l'Ajuntament de Torrevella en col·laboració amb APYMECO, ha esdevingut la campanya més important de reactivació i dinamització dels sectors productius que hagi posat en marxa qualsevol administració pública. Una campanya que ha evolucionat a cadascuna de les seves edicions buscant sempre la seguretat, digitalització i modernització del nostre teixit empresarial i del propi consumidor.

Rosario Martínez ha destacat que, després de l'esforç que s'ha realitzat per vendre de forma presencial bons per un import de 700.000 euros per a tothom que no té possibilitat d'utilitzar mitjans digitals de compra, des del consistori torrevellenc s'ha volgut fer una aportació extra la quantitat que concedeix la Diputació dAlacant. Així, als 314.000 euros de la subvenció de Diputació, l'Ajuntament ha ampliat l'aportació pressupostària perquè aquesta venda en línia quedi dotada amb un total de 500.000€. D'aquesta manera, la campanya comercial més forta de l'any, el Nadal, es veurà recolzada per l'Ajuntament i la Diputació amb 1.200.000 euros, tenint un impacte real en els nostres sectors productius de 2.400.000 euros.