Pangea organitza una sessió adreçada a professionals per informar-los del nou reglament d'estrangeria

Des de la Regidoria de Convivència i Integració de l'Ajuntament de Torrevella, a través de l'Oficina d'Atenció a Persones Migrades (PANGEA), després de l'entrada en vigor el 20 de maig passat del nou reglament d'estrangeria 1155/2024, de 19 de novembre, s'han realitzat diverses sessions informatives, totes elles enfocades.
En aquesta ocasió, es farà una sessió adreçada a professionals, amb l'objectiu d'aclarir dubtes sobre el procediment i la documentació necessària per sol·licitar els diferents tipus d'arrelaments que recull la normativa, així com l'informe d'esforç d'integració que es fa des de l'oficina municipal.
La nova Llei d'Estrangeria preveu cinc modalitats d'arrelament: arrelament familiar, arrelament social, arrelament sociolaboral, arrelament de segona oportunitat i arrelament socioformatiu.
La xerrada tindrà lloc el proper 29 de juliol, a les 10:00 hores, a l'Edifici Multiusos (Avda. Havaneres, No 8). Les persones interessades a assistir-hi han de fer la seva inscripció a:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSftwx4v9YmHlZeYF1FIK0_NNIv1PF3Yx40BFcY5vfe3qlImWQ/viewform
Qualsevol dubte es pot posar en contacte amb l'oficina de PANGEA, a través de l'email de pangea@torrevieja.eu .