Galder Varas torna a Torrevella amb "Això no és una prova"
Divendres, 4 de juliol, a les 20.30 hores, l'Auditori Internacional de Torrevella acollirà “Això no és una prova”, un espectacle d'stand up diferent, viu i en constant evolució, on la improvisació i la connexió amb el públic juguen un paper fonamental.
Lluny del format tradicional, Galder Varas proposa un monòleg a mig camí entre material escrit i proves en directe, utilitzant l'escenari com a laboratori creatiu on experimentar nous acudits, blocs i interaccions que podrien formar part de futurs espectacles. Sí, és un xou de prova. Galder estarà provant material per al seu nou espectacle. Amb un estil proper, intel·ligent i carregat d'ironia, l'humorista fa cada funció una experiència irrepetible, marcada per l'espontaneïtat i la complicitat amb el públic.
Galder Varas s'ha consolidat com un dels còmics més seguits i estimats del panorama nacional. El seu creixement va començar a les xarxes socials, on milions de persones segueixen els seus vídeos d'humor quotidià, observacional i directe. Aquest èxit digital també s'ha traslladat als escenaris, omplint teatres per tot Espanya i connectant especialment amb el públic jove gràcies a una proposta fresca, autèntica i molt actual.
"Això no és una prova" ofereix, a més, una mirada honesta i divertida sobre el propi ofici del còmic, mostrant la vulnerabilitat i el risc que suposa enfrontar-se al públic sense la seguretat d'un material completament provat.
Una cita imprescindible per als amants de l'stand up contemporani on l'humor sorgeix des de la naturalitat, la improvisació i la veritat escènica.
Entrades i informació
Les entrades, des de 25 euros, ja estan disponibles a la taquilla del Teatre Municipal ia la web www.culturatorrevieja.com . L'arribada de Galder Varas se suma a una programació que continua consolidant aquest any Torrevieja en un dels grans referents culturals i d'entreteniment de la província d'Alacant.