
Ricardo Recuero ha destacat la importància d'aquest nou servei municipal per agilitzar els tràmits de sol·licitud i obtenció dels diferents certificats del Padró a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament, entrant a la web torrevieja.es, a més de reduir considerablement la pressió presencial a la Regidoria de Cens i Estadística.
D'aquesta manera, en aquests moments els ciutadans poden sol·licitar i obtenir, en pocs minuts, els certificats individuals i els certificats col·lectius del Padró directament a través d'un dispositiu digital, mentre que el certificat històric entrarà en funcionament al mes de març.
Els mitjans per sol·licitar-ho són per DNI electrònic, Certificat digital, Clau pin o Clau permanent. Un cop emplenats tots els documents de tramitació es rebrà al seu mail una comunicació de l'Ajuntament per poder-la descarregar i tenir accés a la notificació. Ricardo Recuero ha destacat que des de dilluns passat ja s'han emès 237 certificats de manera telemàtica amb aquest nou servei municipal de padró digital.
Finalment, l'edil d'Innovació ha informat que l'Ajuntament ha començat una campanya perquè les persones que no tinguin el certificat digital el puguin obtenir en un horari especial del PROP (al costat de l'Ajuntament) de 16.00 a 19.00 hores, els dimarts i dijous.
NOU SERVEI DE CITA PRÈVIA TELEFÒNICA DE LA REGIDORIA DE CENS I ESTADÍSTICA
Inmaculada Montesinos ha informat que des de demà divendres, 17 de febrer, la Regidoria de Cens i Estadística posa a disposició de tots els ciutadans un nou servei de cita prèvia telefònica, trucant al 607 822 861, en l'horari comprès entre les 9:00 i les 12.00 hores, de dilluns a divendres.