La regidora de Comerç, Hostaleria i Turisme, Rosario Martínez, el dissenyador, Eduardo Navarrete, el president d'Apymeco, Jorge Almarcha i el coordinador de Comerç, José Rubio, han presentat la segona edició de Torrevieja Weekend , que torna amb el motiu de reactivar i potenciar el comerç local de la nostra ciutat. Del 21 al 23 d'abril es faran diferents activitats amb coneguts celebrities com Vanesa Romero, Terratrèmol d'Alcorcón, Arkano, Luis Miguel Seguí i Marta Belenguer. El colofó el podrà fer els Varry Brava amb l'actuació final dels cantants tancant l'esdeveniment.
A més, comptarà amb un gran desplegament de mitjans de comunicació a nivell nacional com a revistes especialitzades en moda, turisme i gastronomia, diaris i televisions, el programa Cor TV de RTVE entre molts més mitjans que destacaran el saber fer dels punts de comerç insígnia de Torrevella.
El dissabte, 22 d'abril, al matí, es realitzarà una ruta prèvia pels comerços participants a la desfilada amb tots els celebrities per amenitzar el centre neuràlgic de Torrevella. A la tarda començarà la desfilada per la qual desfilaran les darreres creacions al bany d'Eduardo Navarrete, amb la seva meravellosa col·lecció N-61, inspirada a Torrevella, el comerç local i els dissenyadors locals. A més dels dissenyadors nacionals com són Maison Mesa (Juan Carlos Mesa) director creatiu durant 15 anys d'Agatha Ruiz de la Prada i Neneges, una signatura de Pamplona. Aquest any el Passeig Vista Alegre es convertirà en l'escenari de l'esdeveniment amb una meravellosa panoràmica del mar de la nostra ciutat, que segons el dissenyador “ve carregat de sorpreses i convida tothom a assistir a aquesta gran desfilada”.
El diumenge, 23 d'abril, es farà la degustació de Salazones a les Salines amb la visita guiada del tren turístic.
Jorge Almarcha ha afegit que els comerços de la zona estan emocionats i agraïts, s'ha creat una experiència de compra molt bonica i anima que aquell dia 22 tots sortim al carrer a gaudir de l'esdeveniment.
Rosario Martínez ha tancat la roda de premsa agraint al coordinador, José Rubio, tota la seva ajuda i atenció, agraint també als comerços participants per totes les activitats, la seva participació a la desfilada i la involucració que tenen sempre. I, sobretot, agrair a Eduardo Navarrete per la promoció de Torrevella que s'està duent a terme en diversos programes de televisió nacionals en prime time, com El Hormiguero i Pasapalabra, deixant el nom de Torrevella a dalt de tot donant a conèixer tota la nostra oferta nàutica, turística i gastronòmica. Rosario Martínez ha finalitzat assegurant que “seguim treballant perquè el nom de la nostra ciutat sigui sinònim de diversió, feina, comerç i turisme”.