Èxit rotund del Torrevella Weekend 2: més de 8.000 assistents acudeixen a la cita de la iniciativa de moda d'Eduardo Navarrete

25.04.2023
Navarrete

Del 21 al 23 d'abril la ciutat de la Costa Blanca s'ha revestit de moda amb Torrevella Weekend, iniciativa del dissenyador Eduardo Navarrete i l'Ajuntament de Torrevella que en la segona edició ha comptat amb cares com els celebrities Antonio Pagudo, Arkano, La Terratrèmol d'Alcorcón, Luis Miguel Seguí, Lucía Jiménez, Marta Belenguer i els Varry Brava, a més d'un públic de 8.000 assistents que han completat l'aforament del Passeig Vistalegre de Torrevella que, durant unes hores, s'ha
convertit en passarel·la.
El comerç local, els dissenyadors de la zona, la gastronomia i el turisme de Torrevella han esdevingut protagonistes d'una gala que ha mostrat des dels dissenys dels consagrats Maison Mesa, exdirector creatiu de firmes com Agatha Ruiz de la Prada i Jesús del Pou, fins a Enneges, pioners en la tècnica de l'upcycling en moda a nivell nacional, a més de les variades propostes dels comerços de la
ciutat.
Conduïda pel dissenyador Eduardo Navarrete i el seu planter de cares conegudes, la gala celebrada dissabte a les 20:00 s'ha clausurat amb una actuació dels Varry Brava i música en directe de la mà del dj Agustín Cascales, final final d'una jornada que ha tingut un rap en directe de l'artista Arkano.

Aquesta particular passarel·la, que l'any passat va aconseguir el títol de ser la més extensa d'Espanya, ha estat part d'una sèrie d'activitats que van des de la visita a punts turístics de la Costa Blanca com el Parc Natural de les Llacunes de la Mata i Torrevella fins a una ruta a peu per comerços locals de la zona, un múscul vital per a l'economia de la ciutat que donen suport a celebrities i premsa nacional.

Dissenyadors locals participants: teresa Mateo, Anahi, Moda de Nata.

Comerços locals participants: Pink Velvet, Joieria Hernández, Nichy Seyjo, Òptica Llamussi, Me and Mi, Betun, Oxanna, Òptica Mar, Victòria Alarcón, Arena, Òptica Chantal i Riera.