L'humorista Jorge Cremades donarà el tret de sortida al Carnaval 2025

Aquest dissabte, 8 de febrer, tindrà lloc la Coronació dels Reis del Carnaval
04.02.2025
EL HUMORISTA JORGE CREMADES DARÁ EL PISTOLETAZO DE SALIDA AL CARNAVAL 2025
L'humorista serà l'encarregat de presentar aquest divendres el Pregó, seguit de l'estrena de la pel·lícula “Carnaval de Torrevieja 2024”

El pregó del Carnaval

Un any més, el Carnaval de Torrevella començarà amb un pregoner de reconeixement nacional, l'humorista alacantí Jorge Cremades. La cita serà aquest divendres, 7 de febrer, a les 21.00 hores, al Teatre Municipal.

Cremades és un dels creadors més influents del panorama actual. Més de 70 milions de persones de totes les edats ja han gaudit de les històries. Els seus vídeos són fenòmens virals en què es retraten divertides situacions quotidianes de no més de 30 segons. Marques i productores de tot el món ja s'han interessat en el sentit de l'humor, proper i directe, amb el qual tornarà a Torrevella per donar la benvinguda a una de les celebracions més vibrants de la ciutat.

Posteriorment, en aquest mateix acte, s'estrenarà el vídeo documental de producció pròpia “Carnaval de Torrevella 2024: La Pel·lícula”, on es mostrarà l'enorme envergadura d'aquesta festa, mostrant no només la imatge més visible dels seus actes, sinó també a mitjançant entrevistes i imatges dels secrets del carnestoltes, fer arribar al públic la gegantina implicació de la ciutadania en el desenvolupament i participació en tots i cadascun dels seus esdeveniments.

En definitiva, serà una gala molt divertida i animada, on s'incita que el públic vingui disfressat, ja que són carnavals, en aquesta ocasió sota la temàtica titulada “Érase una vez” on els contes prendran protagonisme i el públic vindrà disfressat dels seus personatges favorits.

Encara queden entrades disponibles per tan sols 5 euros a la taquilla del Teatre Municipal ia la web www.culturatorrevieja.com

Gala de Coronació

El dissabte, 8 de febrer, en doble sessió –una esgotada–, tindrem la Gala més seriosa i rellevant del Carnaval. En aquest esdeveniment es donarà en primer lloc la imposició del màxim reconeixement de l'entitat a una persona que ha estat una peça clau i que ha tingut una rellevància molt important a la història del Carnaval.

En aquesta ocasió, l'Escut d'Or del Carnaval 2025 ha recaigut a la figura de Concepción Mercader Valdés, “Conchita Valdés”, fundadora de la Sal de Torrevella i ambaixadora del Carnaval torrevellenc allà on se'ls ha fet partícips a ella i les components de la comparsa. Una vida dedicada al carnaval, una torrevellenca amant del carnaval, però sobretot de la seva ciutat Torrevella.

Tot seguit arribarà el moment de desvetllar les fantasies i creacions dels reis d'aquest any 2025 i la coronació dels mateixos. Aquestes increïbles posades en escena aniran precedides dels emotius comiats dels reis sortints de l'any 2024.

Aquest any les corones del carnaval pertanyen a Lucía Martínez com a Reina Infantil, de la comparsa Osadía; com a rei del Carnaval, Pablo Hernández representant de la comparsa Jolgorio i, com a Reina Adulta, Mireya Ferrández de la comparsa Paya's, que faran una increïble posada en escena per mostrar les seves fantasies.

Hi haurà dues sessions, que seran a les 18.00 i 21.00 hores, però tota l'enorme família del Carnaval s'ha bolcat i la primera ja ha esgotat totes les entrades, tot just quedant algunes per a la segona sessió. Es poden adquirir a la taquilla del Teatre oa la web www.culturatorrevieja.com .