Sensibilització i formació a Ciberseguretat. Xerrades divulgatives adreçades a la ciutadania

Dilluns 7 de juliol de 2025, al Saló Multifuncional (Saló de Plens) de l'Ajuntament de Torrevella
04.07.2025
20250702 INCIBE - SMART TO PEOPLE. CHARLAS III Y IV Sensibilización y formación en Ciberseguridad (1)
El dilluns 7 de juliol, de 09:00 a 11:00 hores i de 11:30 a 13:30 hores respectivament, al Saló Multifuncional (Saló de Plens) de l'Ajuntament de Torrevella, Smart To People impartirà dues xerrades divulgatives sobre Ciberseguretat a l'era de la Intel·ligència Artificial i en el cas.

Seguint amb les accions formatives en matèria de ciberseguretat que fa l'Ajuntament de Torrevella en els últims mesos, dimecres 2 de juliol es van impartir dues xerrades divulgatives obertes a la ciutadania que, pel seu interès, es repetiran el dilluns 7 de juliol.

A la primera Xerrada "Ciberseguretat a l'era de la Intel·ligència Artificial" es mostra com els ciberdelinqüents estan usant la IA per cometre delictes. Es proposen eines per detectar continguts sintètics.

A la xerrada "Ciberseguretat a la butxaca: protegeix el teu smartphone", es comparteix pas a pas com configurar el nostre smartphone per protegir-lo abans virus, bloquejar publicitat i trucades spam, activar el gestor de contrasenyes i la verificació en dos passos, així com realitzar les compres en línia de forma segura.

El proper dilluns 7 de juliol, al Saló Multifuncional (Saló de Plens) de l'Ajuntament de Torrevella, novament ambdues xerrades a les 9:00 hi 11:30 h, respectivament.

Gratuït, NO requereix inscripció prèvia.

Participació lliure fins a completar l'aforament del Saló de Plens.