Torrevella celebra les festes de Sant Emigdi amb quatre dies de música activitats infantils i tradició
La regidora de Festes de l'Ajuntament de Torrevella, Rosario Martínez Chazarra, informa que el Parc de les Nacions acollirà, del dijous 30 de juliol al diumenge 2 d'agost, les Festes de Sant Emigdi 2026, amb una completa programació adreçada a tots els públics que combinarà música, convivència, propostes infantils i els tradicionals actes religiosos.
Durant les quatre jornades romandrà oberta la barraca de les festes. Aquest any, els beneficis obtinguts a la barra es destinaran a les confraries de la Santa Faç i Dona Verònica, La nostra Senyora dels Dolors, i Crist Crucificat i Maria Santíssima del Silenci.
DIJOUS, 30 DE JULIOL
Les festes començaran a les 21.00 hores amb l'obertura de la barraca. A les 22.00 hores se celebrarà un gran sorteig de regals i, a partir de les 23.30 hores, tindrà lloc una actuació musical.
DIVENDRES, 31 DE JULIOL
La barraca tornarà a obrir les portes a les 21.00 hores. Una hora després, a les 22.00 hores, se celebrarà un nou gran sorteig de regals, que inclourà un sorteig especial a benefici de les tres confraries. La programació continuarà a les 23:30 hores amb el tribut al pop de Femme Flow, les reines del pop urbà.
DISSABTE, 1 D'AGOST
La jornada de dissabte estarà especialment dedicada a les famílies. A les 19:00 hores s'obrirà la barraca i començarà una tarda infantil, amb berenar gratuït i una actuació destinada als més petits. A les 22.00 hores se celebrarà el gran sorteig de regals, amb un altre sorteig especial a benefici de les tres confraries. La nit finalitzarà, a partir de les 23.30 hores, amb una revetlla popular a càrrec de “Serendipity”, que oferirà un repertori amb èxits musicals de tots els temps.
DIUMENGE, 2 D'AGOST
El darrer dia de les festes estarà dedicat als actes religiosos en honor a Sant Emigdi. A les 20.00 hores se celebrarà l'eucaristia al Parc de les Nacions. A continuació, tindrà lloc la tradicional processó fins a la plaça del Calvari i la posterior tornada a l'ermita. Les Festes de Sant Emigdi 2026 conclouran amb el tradicional castell de focs artificials.