Les III Festa de les Associacions reuniran aquest divendres al parc de l'Estació més d'una vintena d'entitats de Torrevella

La trobada se celebrarà el proper divendres, 4 de setembre, a partir de les 20.30 hores, amb l'assistència prevista de prop de 500 persones
31.08.2026
III FERIA DE ASOCIACIONES
La jornada comptarà amb actuacions en directe i una barra gestionada per l'ONG Nova Fraternitat. La iniciativa reconeixerà la tasca social, cultural i solidària que desenvolupa durant tot l'any el teixit associatiu de la ciutat

La Regidoria d'Ong´si Participació Ciutadana de l'Ajuntament de Torrevella celebrarà el proper divendres, 4 de setembre, a partir de les 20:30 hores, al Parc de l'Estació, la III Festa de les Associacions, una iniciativa destinada a reconèixer, visibilitzar i posar en valor la important tasca que desenvolupa el moviment associatiu de la ciutat.

La trobada aplegarà més d'una vintena d'associacions i entitats de Torrevella i comptarà amb una previsió aproximada de 500 assistents. La celebració es planteja com una jornada de convivència i participació ciutadana en què estaran representats col·lectius de diferents procedències i àmbits dactuació de la societat torrevellenca.

La programació inclourà actuacions en directe i una barra gestionada per l'ONG Nova Fraternidad, contribuint a crear un ambient de trobada i convivència entre els representants i els membres de les diferents associacions participants.

RECONEIXEMENT AL TEIXIT ASSOCIATIU DE TORREVELLA

L'Ajuntament de Torrevella considera que el teixit associatiu constitueix una peça essencial de la societat civil i un element fonamental per enfortir la cohesió social, la participació ciutadana i la convivència al municipi.

Les associacions desenvolupen durant tot l'any una tasca imprescindible de caràcter social, cultural i solidari, i contribueixen activament a construir una ciutat més participativa, plural i integradora.

Aquesta tercera edició pretén generar un espai comú on les entitats puguin trobar-se, compartir experiències i estrènyer vincles, afavorint també la creació de noves vies de col·laboració entre col·lectius que treballen diàriament, des de diferents àmbits, pel benestar de la ciutadania.

UNA MOSTRA LA DIVERSITAT I RIQUESA DEL MOVIMENT ASSOCIATIU DE TORREVELLA

La Festa de les Associacions permetrà mostrar la diversitat i la riquesa del moviment associatiu de Torrevella, reflex d'una ciutat oberta, dinàmica i plural, en què persones de diferents orígens i realitats comparteixen un mateix espai de convivència i participació.

La celebració suposa, a més, un reconeixement al compromís, la dedicació i el treball desinteressat de les persones que formen part de les associacions de la ciutat. La gran majoria d‟aquestes entitats mantenen una activitat continuada durant tot l‟any i constitueixen un suport fonamental per a nombrosos col·lectius i sectors de la població.

La iniciativa facilitarà que el teixit associatiu tingui un espai per enfortir les seves relacions, compartir inquietuds i consolidar xarxes de col·laboració, avançant cap a una major coordinació i participació en la vida social de Torrevella.

L'Ajuntament convida tota la ciutadania a participar en aquesta celebració ia acompanyar les associacions en una nit concebuda com un reconeixement col·lectiu a qui, des del compromís ciutadà, contribueixen cada dia a fer de Torrevella una ciutat més cohesionada, participativa i solidària.