La iniciativa d'AGAMED per promoure la sostenibilitat gràcies a la factura digital recapta més de 2.000€ destinats a donar suport a les persones vulnerables

07.07.2022
Iniciativa_AGAMED_Torrevieja
AGAMED va posar en marxa a finals de l'any passat una iniciativa per ajudar aquells col·lectius més vulnerables i promoure la sostenibilitat entre la ciutadania. Així, es va comprometre a donar 1 euro per cada client que sol·licités la factura digital. Aquest mes ha conclòs aquesta campanya en què s'han recaptat més de 2.000€ que aniran destinats a l'ong local Aliments Solidaris.

Aquest matí, Jorge Ballesta, director-gerent d'AGAMED; Gemma Cruz, gerent adjunta d'AGAMED; i la vicealcaldessa de l'Ajuntament de Torrevella, Rosario Martínez, han lliurat a José Antonio Vidal, president de l'Associació Aliments Solidaris, de la quantitat recollida en aquesta campanya. Així mateix, s'ha aprofitat aquesta trobada per fer una visita a les seves instal·lacions

Segons han declarat durant aquest acte, “amb aquesta iniciativa es contribueix a una recuperació sostenible, justa i inclusiva i ha suposat una crida a l'acció a la ciutadania perquè, mitjançant un gest tan sostenible com és sol·licitar la factura digital, puguin contribuir a millorar la situació de moltes famílies en situació de vulnerabilitat”.

També suposa un pas endavant cap a la digitalització a favor de l'entorn natural i el medi ambient. Amb la factura digital, que es pot sol·licitar a través de l'Àrea de Clients de la pàgina web www.agamed.es , les persones usuàries poden consultar les seves factures de forma àgil, còmoda i segura, sense necessitat de fer impressions i reduint les emissions de CO2 respecte a altres formats de factura.

La iniciativa s'uneix a altres col·laboracions que s'han dut a terme al llarg de tota la pandèmia per ajudar les famílies més afectades per la crisi econòmica derivada de la COVID 19, com és, per exemple, l'increment del fons social de la companyia per incloure aquells col·lectius de la ciutat més afectats per la crisi econòmica. Així com la van col·laborar amb la Campanya Creu Roja RESPONDE, per cada client que es donava d'alta a l'Àrea de Clients de la web. Amb aquesta acció, la companyia pretenia fomentar les gestions en línia, vetllant així per la seguretat i salut de clients i plantilla, alhora que es promovien aquests canals no presencials pels quals AGAMED realitzat una forta aposta en els darrers anys i que s'ha vist intensificada arran de la pandèmia.