Torrevella celebra dijous, 2 d'octubre, la festivitat dels Sants Àngels Custodis, patrons de la Policia Local
Torrevella celebrarà dijous que ve, 2 d'octubre, la festivitat dels Sants Àngels Custodis, patrons de la Policia Local, amb la cerimònia d'una missa a la Parròquia de la Immaculada Concepció, a les 18.30 hores, a la qual van assistir l'alcalde de Torrevella, Eduardo Dolón, el regidor els membres de lequip de Govern i agents i comandaments de la Policia Local.
Durant el transcurs de la cerimònia es farà el respons pels difunts, i es col·locarà una corona de llorer als peus de la imatge de l'Àngel Custodi, mentre sonava la Marxa "La mort no és el final", acabant la celebració amb la interpretació de l'himne de la Policia Local de Torrevella.
Seguidament, a les 20.00 hores, a l'Auditori Internacional de Torrevella tindrà lloc l'acte de lliurament de reconeixements i mèrits als membres de la Policia Local. Al voltant de 200 agents rebran reconeixements i mèrits per diferents motius en aquest acte oficial.
Cal destacar que aquest any l'Escut d'Or recaurà a l'Agrupació Local de Protecció Civil de Torrevella, la qual manté una relació excel·lent amb el cos de la Policia Local.
Per finalitzar l'acte es reconeixerà els agents que han complert 20, 25 i 35 anys al servei de la policia local de Torrevella, i els agents que s'han jubilat durant aquest darrer any.