Obert el segon tram de les obres de repavimentació i reparació del Dique de Levante

17.02.2026
La Junta de Gobierno Local del Ayuntamiento de Torrevieja ha aprobado en la mañana de hoy en sesión extraordinaria y urgente, la apertura parcial de un nuevo tramo en el ámbito de las obras de Repavimentación y Reparación del Dique de Levante, constituyendo una unidad funcional autónoma, al disponer de continuidad espacial, accesos independientes, recorridos completos y todos los elementos necesarios para el uso público previsto en el proyecto aprobado.  La concejal de Infraestructuras, Sandra Sánchez, ha i
L'obertura parcial comprèn el tram des de l'altiplà/mirador de la Bella Lola fins al següent altiplà cap al far, amb una longitud aproximada de 250 metres més

La Junta de Govern Local de l'Ajuntament de Torrevella ha aprovat avui al matí en sessió extraordinària i urgent, l'obertura parcial d'un nou tram a l'àmbit de les obres de Repavimentació i Reparació del Dic de Llevant, constituint una unitat funcional autònoma, en disposar de continuïtat espacial, accessos independents, recorreguts complets i tots els elements necessaris per a l'ús públic previst en el projecte.

La regidora d'Infraestructures, Sandra Sánchez, ha informat que, després de les inspeccions realitzades per la Direcció Facultativa, s'ha constatat que les obres corresponents al tram objecte de recepció parcial, es troben executades conforme al projecte i es tracta d'obrir un nou tram d'una longitud aproximada de 250 metres lineals de passeig, des de l'altiplà/mirador de la meseta/mirador.

L'àmbit total de l'obra és de 1.247 metres, des dels quals avui ja han estat oberts al públic aproximadament 700 metres amb aquesta segona recepció parcial. Pel que fa a la finalització de les obres i la recepció definitiva, l'edil ha anunciat que serà per a finals del mes de març.