Antonia Martínez Rubio, guardonada amb el premi "Dona 2025"

27.02.2026
antonia
El lliurament d'aquest reconeixement es realitzarà el diumenge, 8 de març, a les 12.00 hores, al Centre Cultural Verge del Carme, a la Gala que se celebra amb motiu del Dia Internacional de la Dona

En reunió mantinguda avui al matí divendres, 23 de febrer, a l'Ajuntament de Torrevella, presidida per l'alcalde de la ciutat, Eduardo Dolón, i participant en la mateixa Rosario Martínez Chazarra, vicealcaldessa, Inmaculada Montesinos, regidor de Dona-Igualtat, juntament amb el jurat convocat i la tècnica de la Un. DONA 2026 amb motiu de la celebració el 8 de març del Dia Internacional de la Dona.

Llegides totes les propostes rebudes a la Regidoria d'Igualtat, s'ha decidit per unanimitat:

Concedir el PREMI DONA 2026 a Antonia Martínez Rubio (1938), de l'Hotel Cano, en reconeixement a la seva llarga trajectòria personal, social i professional, i és una persona molt apreciada per la població de Torrevella.

El lliurament de premis es durà a terme el diumenge, 8 de març, a les 12.00 hores, al Centre Cultural Verge del Carme, a la Gala que se celebrarà amb motiu del Dia Internacional de la Dona, amb entrada gratuïta fins a completar l'aforament.